Gud, finns han lr inte?

Ja har funderat lite idag på om gud finns lr inte.. jojo kanske inte så intresangt för er men skiter jag  i..  Jag själv är inte troende , jag tror inte på gud o jag tror inte heller på nått jävla big bang o att männiksor utväklades från apor till människor. o om vi hade gjort de varför gör vi inte de fortfarande ? Tror dom "vetenskapsmännen" som har hittat på de bara tog nått snabbt förslag för att folk skulle bli intreserade o sluta tro på gud.. men det lilla ordet big bang har fått mig på bara fler frågor.. Hur fan blev de big bang ? för en plus och minus atom kan inte krocka.. Hur börja de växa?  Nått måste ju börja hela skiten.   De var mer jag undrade innan men kommer inte på de just nu =P
Jo o sen de me Gud.  teorin värkar lite logisk finns alltid svar på dom flesta frågor.. Börja med Adam han va lonly fick Eva och dom gjorde barn osv. Men jag fattar ändå inte om han slängde ut dom i paradiset för dom tog hans äpple..  o ville testa oss o se om vi tror på han, vad som än händer. o att "Ängeln" som heter jävulen att han ska plågga oss me sonami, tornados osv. Men om han nu inte gilla att eva och adam tog hans äpple vf plåga oss som inte gjort de.. jo visst kanske e osäker på om vi tror på han lr inte.. men hur kan man tro på nån som man inte änns har sätt?
Personligen så tycker jag de e mysigt o lyssna på berättelserna om moses, jesus, noa & dom. Men ändå så fasnar inte gud för mig.. för nånstas i de hela låter de inte bra.. vet inte vf men .. om en man har skapat jorden o univärsum vf skapade han inte liv på andra planeter. lr e de bara ett spratt av jävulen så vi ska hoppas på att de finns ufon så att vi skulle kasta bibeln åt sidan ?  för enligt vetenskaps männen finns de ju bara vintergatan en fis i rymden. så om de nu finns liv i dom andra galaxerna.. gör han såhär med dom oxå då ? lr e de guds bror ? aah men du fattar de låter ju bara skevt.. HUR FAN GICK DE TILL !!? seriöst får flipp för daniels familj e väldigt troende..  så snackat lite me dom om de o maria säger .. ne men jehova e den rätta tron! Tänk om de inte e de dåå. tänk om de e allah som siter där uppe o spejar.. hade d evart jävligt tjört för oss typ handgranat o sånt.. lr han indiska elefant shitten... ? Skev..! kanske e djurens gud  =D ne men iaf.. låtter vättit men ändå inte.. kommer inte tro på de för änns jag får de bevisat att de e Gud som har skapat oss.. 

                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0