Hem te Pappsen!

Ska hem te pappa idag för att jag ska te tandläkaren imon. Synd ba att Della och Lucas skulle åka te sin mamma. Men kunnde ändå inte stanna så länge för ska skola in Xavi på dagiset, lessamt kommer de bli o behöva lämna han så  men måste ta hand om skolan nu har väll alltid gjort de men änndå. Så sorry Bitches om ni inte hinner träffa mig =P   
Så käka Xavi bannan förut också Blev lite kletig Men ba så de funkar.. Ni efterblivna som inte vet så har jag en son på 1 år =)  alltid nya frågor varje gång ..

Ja de e MIN son =D Världens sötaste me Älskar dig mest gubben <3
    Pöss<3

Kommentarer
Postat av: daniella

naaaw, såå söt är han. (L)

2009-08-12 @ 11:45:43
URL: http://pperkhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0