Sjuk =/

Vart hemma hoos mamma o mysat denna helgen =) jätte trevligt va de förutom min grova hosta.. Asså lovar har svin ont i halsen o snyvig som fan.. Plus att de har hänt en sak me mina tänder men de tänker jag inte säga, ni som vet  SSSH =)

iaf så va de IFK mot helsingborg idag.. Första halv lek va toppen ;) Ifk tyrckte på som fan håll temppot uppe hela tiden.. på 2 mins gjorde IFK två fett snygga mål ( Stolt ). MEn i andra halv lek vette fan va dom sysslade me .!? känndes som dom va så själv säkra att dom skulle vinna så dom inte konsentrerade sig lika mkt vilket gjorde att Helsingborg kviterade  *Suck.. Fick 1 poäng iaf...  Men vi leder fortfarande vilket vi ska fortsätta göra och vinna=)
1. IFK GÖTEBORG        36
2. Elfsborg                   36
3. Helsingborg              35
4. Kalmar                     34
5. AIK                          34


FORSA BLÅVIT!   




                                                                                                                                                                                                Pösss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du undrade hur jag gjorde /daniella perkhed ? :)

Jag gjorde den på picnik, tog en vit ruta och gjorde den mindre på paint sedan gick jag in på picnik och skrev en text och la till smileys! :D

Kan göra en åt dig om du vill eller så gör du en själv ^^ . Puss <3

2009-08-19 @ 06:44:26
URL: http://pperkhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0