Pratar ut..!

Tjenare..! vet att jag inte har gjort inlägg på ett jävla tag men inte så många så många som läser min ändå så synd för mig, men skiter i er ändå era RÖV UNGAR ;D Ne men har börjat skolan nu .. Soft folk faktist trodde jag  skulle komma med massa blonda snobb fjortisar vilket jag inte gillar =) hela klassen e fullt av blattar, Tackolov=) haha ne men svennar går oxå  bra bara dom inte e fjortisar =P ska jag snacka när jag själv e svenne ;)  haha ne e REMIX =) ne tror jag ska gå ner o hämta min caffe latte som pappa köpte... GÖDIS=)

Så nu va jag tbx här =) den va go men den jag köpter igår me nadja va mkt godare..  Den va brun vet jag kom inte ihåg va de stog på men  men märket heter Emmi. den som pappa köpte va röd o  heter Caffé Latte Espresso.

Och imon ska Jag och MIN Jenni först till ale torg o kolla in kläder och väska.. För kim (min  syrra) hade köppt en snygg väska där på lindex. de fula me den va bara att den hade en indian toffs o de e de värsta som finns när dom förstör me sånt pyssel.. men kim gillar den så bra för henne iaf =) ne men hon sa iaf att de fanns mera där så får la kolla runt lite.. För en i min klass har exakt en sån väska som jag ville ha.. o palla köpa den nu o säga " ne men jag ville ha en sån innan jag träffa dig" ofta hon kommer tro på de hon kommer toffla mig o sånt.. HAHAHA skoja bara.. Läs inte de silvana =)  inte för jag tror de men ändå =P Iaf sen ska jag o jenni förhopningsvis  åka in till stan om hon hittar fritidskort eller nått =) i hope so.. För jag har hittat en marin blå lång tjock tröja o jag vet inte hur länge jag har tjötat om att jag vill ha en blå tröja så iaf..  den e på fjortis affären bikbok men nåär jag gick dit igår så fanns den såklart inte där.. FITTFAN*  så får gåo leta efter andra bikbok affärer för MÅSTE bara ha den.  fanns oxå i lila o rosa. men den rosa va oxå snygg annars får  jag la ta den lila då =( Snyft*
Och sen som alla kanske hört så har jag och daniel gjort slut.. Vi bråkade jävligt mkt o blev att vi aldrig va me varandra specielt mkt för han va ute väldigt mkt o jag stack te daura.. så de blev att man blev ifrån varandra och blev mest som vänner. Jag tar på mig hälften av skulden för jag har vart en jävla bitter fitta mot han oxå så förstår la att han me blir sur men sen e han oxå ett litet svin ;) hihi så e iaf singel  nu lite skörnt fast väldigt tomt..  för har haft daniel nu vid mmin sida mer än 2år så det blev värkligen en förändring för mig..
Men men Life goes on anyway ;) haha jo alla frågar mig  hur jag kan vara så jävla glad över de me de e så att dom 2 första dagarna grät jag mig till söms, men kom på att de inte ledde nån vart.. så tänkte hjag på hur jävla sur  jag hade vart och hur mkt jag ändrat mig sen jag va liten. för när jag va liten va jag alltid glad, tänkte alltid på alla andra mådde o hatade när folk bråkade o va lessna.. så  tänkte jag att jag vill vara den gammla michelle fast en mycket mer socialare person inte så jävla blyg jag va.. jo visst jag e lite blyg nu me men inte lika mkt =) så kasta den lessna fejset i papperskorgen för den leder ändå ingen vart.. Så nu e de bara lushielilush som sitter här o flummar runt.. Så klart är min största anledning till att vara glad är ju min son Xavier som alltid ger mig de sköna smilet så man bara smälter , vill inte heller svika han Vill va den mamman han är värd.. vilket är de alra BÄSTA..  o jag e faktist rikttit jävla bra men kan alltid bli bättre =) men nu ska jag dega lite sims 3 vilket jag har gjort de snyggaste huset ever..Stolt* ska lägga in bilder sen tänkte jag visa mina arshitekt kunskaper =) haha väersta dyslektikern e jag =D aja Talk lather bithes.!!

Kommentarer
Postat av: Saara

Men Michelle, hur gör ni med Xavier?

Meen bra att ni är vänner isf :) <3

2009-08-30 @ 10:13:08
URL: http://saaraoskarssons.blogg.se/
Postat av: Michelle

ne men vi ska bo tillsammans ändå jobbigt för xavi att bo varannan vecka när han e så liten + jag hade inte orkat me de heller.. jag o daniel e jävligt bra vänner ändå bara jobbit o se han me nån annan sen men de går la över de me. i hope :)

2009-08-31 @ 19:57:26
URL: http://lushie.blogg.se/
Postat av: Ida-Linn

Du är så smart kooosiin , är så stolt över dig !!! :D

2009-10-09 @ 04:25:29
Postat av: Anonym

du bär inte 50% av någonting..

2010-05-30 @ 05:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0