Välkommen till min nya blogg!

Vet att jag alltid tjötar om att jag aldrig skulle skaffa blogg osv men de e bara så de blir =P  Not my problem =) men men nu har ni gökar som alltid snackar att jag ska skaffa fått rätt.. Con gratz ;) 

 Idag har jag och Daniel kollat på en jätte bra film Knowing hette den.. handla om en flick som föreslått te klassen dom skulle måla en bild om hur dom trodde framtiden skulle se ut o sen efter 50 år skulle man gräva upp det.. så hon tjejen bara skrev en massa siffror. Så 50 år senare så grävde dom upp de så fick en liten kille pappret .. han viste inte va de bettyde men han tog hem de även om man inte fick  ifall de va nått viktit.. så hans pappa fick syn på de och sa till han att han skule lämna de i skolan dan efter. Men senare började pappan studera va de igentligen betyde..  när han såg ett darum som ihan inte hade glömmt, 9/11-2001 och efter de stogg ett annat datum som visade hur många som hade dött på platsen.  Han började kolla igenom resten av datumen och allting stämde överäns. Men de var 3 datum som inte hade inträffat ännu.. Så hur skulle han göra för att stoppa dem ? Och vf kunnde den lilla flicka veta allt som skulle hända?
Kolla på den, den va riktit bra tycker jag iaf.. Men nu ska jag sova klockan börjar bli lite mycket för mig, haha .. Pöss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0