Xavi på dagis <3

Vaknade på morgonen av att sonen är lika pigg som vanligt. men ledsen för att han e hungrig.. Han fick väling så gick vi upp o satte oss o lekte.. Men så va ja lite hungrig så satte han i stolen så fick han macka och yougut ofc glmmde jag att käka.. mackan ville han inte ha så han tog lite yogurt ist. sen satt vi o myste han var bväldigt trött och mammig.. SÅ MYSIGT.! sen delade vi på en bannan för att jag tyckte att han inte käkat mycke.. men så  när vi va klara satte ja han i vagnen o gick iväg te bussen.. haha så när vi gick av såg jag ellenor, och hon klär sig fortfarande som en slyna. Förvånar mig inte heller.. men sen när vi va framme på dagiset så tog jag av han uterkläderna. så kom fröken in o tog hans hand hand koplade genast va som skule hända tog tag i min hand o började gnälla lite..tämkte ba nej de här kommer aldrig funka.. så jag sa till han , hej då nu ska mamma gå. o vinkade till han . han pekade mot mig och började gråta jätte mycket.. Hur kan jag lämna min son så jag är inte van vid det han har alltd funnits vid min sida alltid suttit på min högta arm . klart jag vill att han ska gå kvar på dagis för vill hatt han ska bli socialare, skaffa kompisar o lära sig nya saker. Tyvärr kan han inte följa med till min skola o jag kan tyvärr inte stanna hemma med han för vill ha jobb så jag kan köpa massa grejer till han.. Älsklingen då SAKNAR DIG MASSOR <3 
Gick till daura efter jag hade lämnat han så ringde jag till dom och frågade hur de hade gått så sa dom att de hade gått upp och ner men att de va lungt nu o att han satt och åt. men så efter en stund började han gråta igen o där brast mitt hjärta känndes som den hade delat sig i tusen bitar. Tycker synd om min lilla älngel <3  vill så gjärna bara gå dit o hämta han men då när jag kommer börja skolan kommer han tro att jag alltid kommer komma innan o de e ju inte bra =/ men på lörda o sönda kommer han stta fastklistrad hos mi.. men jag ska käka frukost nu ville bara lätta på mitt hjärta så ni kan förstå hur jävla jobbigt de e =( <3
                                                    

Kommentarer
Postat av: daniella

guuuuuud så sööööööt han är den lilla plutten ! <333

han blir bara mer söt varje dag :) <33333333

2009-08-21 @ 19:40:24
URL: http://pperkhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0