Fullpackad Dag.

Idag har de vart en riktig stressad dag. Först var jag tvungen att åka till min  tandläkare i mölndal för att kolla en sak (hemlis) men problemet var att jag hade tid där klockan 8 och ofc kom jag på detta dan innan när mobilen slog larmet.. Inte så mkt o göra åt den men fick iaf gå upp kl 6 idag för att jag skulle inna. Bussen gick härifrån 06.57 och fick ju fixa iordning mig först o sen vaknade faktist sj lr a de va ju pga att jag höll på att bröta i rumet. Men så gav jag han macka packade ner lite som han kunnde käka på bussen me.. Vet hur min lilla bäbis blir hungrig =D

Så inne i stan gick jag direkt te pressbyrån för hade inget busskort . Tjuv åkte in te stan.. Shh! Men så står jag i spårvagnen o xavi sitter så lugnt o kollar runt. Så hör jag en röst brevid: Får jag se ditt busskort? som han sa till en tjej brevid mig.. jag ba fuck glömde stämpla.. så jag rotar runt i väskan efter plånboken som ja hittade efter en stundså vänder jag mig om för o stämpla. Så står de en tjockis gubbe ivägen.. jag ba: ursäkta kan jag bara få stämpla ? han tog kortet o sa att han kunnde göra de istället. så stämpla han 2 gav tbx de o säger te xavi: han hon stämplat för dig me man måste åka säkert jag ba WHAT? så kollar jaglite närmare för han hade en sån "halsband" me ett kort på. ofc står de Västtrafik på den. Jävla Sevil kontrolanter dom gör med nu =O

Snär jag väll e framme får jag sitta o vänta på daniel i 5 mins för han skulle va me xavi medans jag gick in te tandisen ;) så efter jag hade snackat me dom o dom förklarat altl för mig.,. vilket va heeelt onödigt att jag åkte dit. men men bättre få allt förklarat änn bara att undra. Så tar jag spårvagnen hem xavi somnade nästan direkt stackarn, jätte trött va han =) Så självklart ringer dom 2 största röv pratarna ever.. Mmm menar Kim och Emma.. Shiiit asså de tar aldrig slut dom har alltid nått att säga.. asså de e ju kul o lyssna men shiiit asså fattar inte att dom inte blir trötta ibland :P

Sen typ vid 3 tiden skickade emina sms o frågade om jag ville träffa hon o sanna i stan.. gillar inte att åka in så sent me xavi för han blir så sur men men gjorde de ändå. fast han va ändå hyfsat lugn tkr jag =D Men jag e ju ändå lite blyg av mig de va typ 3 år sen sist jag träffade dom så de kunnde ha blivit lite pinsamt =P så slängde mig på telen o ringde nadja o bad hon följa me.. hon känner dom ju ändå sen innan så No problemas =) Fast hon skulle gö tentan hemma såföljde hon me.. Älskar dig nadja. Äkta vänn e du <3 asså hon hade vart de även om hon inte följt med.. men hon ställer alltid upp o e den mest ärligaste människan jag känner. love to you bitch ;) <3
Ne men de va faktist jätte mysit att träffa eminao sanna igen har faktist saknat dom =)

Men nu ska jag kolla på seinfeld och sen sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0