Göra sushi ?

Funderar på om jag o nadja  ska gö ett till försök me sushi igen ? FÖrra gången blev de okeej.. men de ska ju bli perfekt lr hur? :D O nu har vi klurat ut mer hur man ska göra o lärt oss av våra misstag från förra gången. So just ´keep on trying ;) Hemligheten e ju sokret i risen men lite kompliserande än så änn att bara hälla i de måste koka upp de me nån annan shit först.. men de löser nadja så bra;) hahah jag står typ o skär upp advokadon =) hahah

O lätger såklart upp bild på mästervärker själv =D


o klart man måste ju lägga upp de lite snyggt så me ;)
Inte så bra kvalite på blden men what ever ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jo jag gjorde ju det xP men blundade när det var längst upp xP fast jag har åkt parishjulet en gång och det gör jag aldrig någonsin om igen xP

2009-12-08 @ 14:02:15
URL: http://saraoskarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0