Jul firande!

På Jul afton va jag hemma hos xavis pappa för att ville han skulle fira med båda oss.. MAssa good mat =) de vanliga men de grosigaste me.. asså dom skulle ha med ål på jul bordet!.. asså jag e inte feg för att smaka så .. så sa att jag skulle gö de förväntade mig att de skulle va äckligast ever.. men så sätter vi oss vid bordet så ska jag gå o hämta mat ( a de fick inte plats på bordet så de stog på diskbänken ;) ) mén iaf.. så kom jag till ålen o då hade xavis "farfar" skurit upp den men han hade laggt huvudet brevid som en prynads sak jag ba könnde hur magsäcken kröp uppåt.. asså sheeeet!! vill jag se in i ögonen på svinet innan jag käkar den lr ? eeh neääh.. Katastrof aasså..

Jul klapps öppningen blev prima :) Xavi blev helt överlycklig efter varje paket han fick.. han ba OJ OJ OJ´.. FAst kan tänka mig de. massa leksaker man får helt utan anledning. Av mig fick han ett garage med bilar till och lite pussel så han blir lite smart ;) av sin pappa fick han en brandbil som han kunnde åka på .. o sen fick han bollar, bilar, skor av massa andra folk =) JAg fick pengar , väska, underkläder ;) o lite annat. riktit mysit faktist =) togg en massa bilder men ska lägga upp dom när jag kommit hem e fortfarande hos min mamma så =)

OCh igår va vi hos min mamma o firade jul me =) mysigt, så kom massa andra folk me =) Spelade supermario med hahaha:D sög gjorde vi alla förutom jim som räddade oss hela tiden, Thanx =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0