Önskelistan ;)

Snart dags för julafton då vet e bara överlyckliga 10 åringar som skriver önskelista men låt mig ;) Vet redan vad jag vill ha med som jag nu har tjötat efter i nån månad.. Sorry dom som stått ut men Måste värkligen ha de =D hahaha

1. jag vill ha e ofc en bärbar data. bara den e BRA så e jag glad men har hittat en aldeles extra fin jag vill ha den dell insperation 15. Älskar den reklamen oxå så jävla söta e doom =) Måste lägga in den bara för de.




Vill helst ha antingen Brun (Favoritfärgen) lr Gul =) jag e lite udda jag vet, men bara älskar dom färgerna.



2. Är en Perfym som jag har velat ha sen sommras men har inte fått orken att köpa den. Lovar första gången jag luktade på den jag DOG värkligen.  Paradiset fan =P  Började me att jag sa till en kompis att jag ville ha en perfym som luktade vanilj. så visade hon mig denna asså Shiiiiiit !! LLOVE IT! men hatar jessica simpson men what ever.!


3. Är en underbar Evrest jacka! Vill ha en röd.. va lite inne på vitt men röd ploppar mer o jag passar bättre i de me =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0