Up's n Dawn's

Dagen har vart både upp och ner.. ska la börja me de negativa.. Spara de bästa till sist ;)

Okej VAknade i morse kännde mig riktigt taggad för att jag hade bestämt att jag o nadja skulle åka till min mamma o kolla på matchen där. MEn nejnejnej inte har man sån jävla tur så att de håller. Dåliga e då att IFK förlorade vilket fuckade HELA dan..! Jävla gnagare =S  Första halv lek va svin bra.. o målet va fan snyggt;) Olsson bröstade in den ;P men andra halv lek tror jag  IFK tappde greppet.. dom blev helt enkelt för kaxiga o va helt övertygade om attdom skulle vinna.. Man kan fan inte tänka så. de e en avgörande match vad som helts kan hända!! dom Tappade markeringar gav bort bollen som de va julafton.. ne men seriöst Kämpa till slutet gubbar <3 I glädje som i sorg IFK Göteborg <3


Men mamma hade iaf Bokat en bil så hon kom hit och hämtade mig och nadja.. För jag vågade inte åka in te stan när de va sån kallabalik där =O Wah bara forsade rått jävlar från tåget. man hade ju inte velat stöta på dom.. inte för jag tror att dom hade boxat mig när jag går med en barnvagn men man vet ju aldrig.
Sen så drog mamma gasen i botten hon va tvungen och lämna tbx bilen innan tiden va ute annars hade hon vart tvungen och betala 500 spänn extra. Och mamma va så snäll som köpte sushi innan me Thanx =)  och så va de typ 7 minuter kvar tills bilen skulle lämnas. jag o nadja slänger utt allt i bilen förutom xavi som sitter i barnstolen som jag tog ut försiktit =D Mamma körde iväg medans vi kämpade upp med grejerna.. Självklart va de nån som flärpade me hissen där uppe o sa att de skulle ta en liten stund ja o nadja me inget tålarmord bär upp vagnen för trappan ist =) När mamam kom berättade hon att klockan i bilen hade gått för långsamt men som tur så han hon komma 2  mins inann de blev 500 spänn te dom suckersarna haha =D När alla va mätta o glada satt vi ner o tjötade lite o villa ut tjockis magen ;) förutom mamma som skulle virra runt..  Jag då som va största mat vraket käkade upp 9 bitar fast hade 3 kvar vilket jag knökade i mig 15 minuter senare.. så kommer nadja o kim som bara käkade 6 bitar jo just de fick 2 bitar av dom med=) haha de finns allt en liten tjockis inom mig som vaknar till liv ibland (6)  Men anyway Kollade på matchen satt helt inne i de Så knuffar nån jävel ner Min Hysen =O men de va lite tur ändå för när dom zommade in reprisen så fick jag se ans ass i slowmotion =D hehe fett nice ;D
Vilket var en av dom bra sakerna som hände den andra saken va att  xavi har ju änna börjat gå lite små steg så mallan. De mesta han har gått nu e 11 steg.  men idag så Gick han och höll fast i mina bern men så släppte han  och gick typ 7-8 steg till kims säng han har aldrig släppt frivillit så bara, Helt underbart e de =D

Såg nu på nyheterna att de va massa hulliganer som stog o hoppa på polis bilen hahaa :D Jävla zoo de blev helt plötsligt Bårde råtterna o grisarna flamsade runt överalt.!
Såg lite innan på Jävulen bär prada sett den innan har bara alltid missat början. men den e bra.
men gillar mer komedi o skräck =D

Ne nu ska jag nana inget mer som jag hade i mina tankar iaf 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0