Lilla Älsklingen frisk igen =)

Nu är äntligen min lilla Älskling frisk igen..
Tyckt så synd om han när ba suttit i min famn o knappt sagt nått ba gnällt till lite.
Spytt o feber o massa sånt.. Han har inte käkat så mycket mest Vittbröd o vatten..värsta fängelse maten stackarn =/ nu vill han inte änns kolla på vattnet förstår han de blir ju äcklit till slut. O sen har han fått isglass me vilket han ÄLSKAR..  Vem gör inte de ? =P

Men nu kollar jag på gossip girl pånätet orkar fan inte vänta tills nästa sönda=) men nu får jag pausa för nu kommer Ugly Betty o sen DHW.  Får kolla Gossip mellan pouserna ist =)

Kommentarer
Postat av: daniella

sv : haha, nej då det gör inget . . . jag väcker ju ändå dig också, fast inte med vilje :d

2009-11-20 @ 17:06:10
URL: http://pperkhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0