Fars dag <3

Grattis Pappa Älskar diig Jätte mkt ! Förlåt att jag lämnade dig idag men dont worry be happy =)
Tack för allt värkligen. du betyder så mkt för mig o vart min stora idol sen innan jag änns börjat gå ..
Och du har hjälpt mig så mkt under åren så du anar inte räcker med att du ringer så blir man glad, för de e faktist mysit när ens  föräldrar ringer även om man inte säger de så e de så, för man känner sig älskad o saknad..
 
De e du nu. Saknaden är stor och Älskar dig kommer jag alltid göra..  Finns på andra sidan luren om du behöver prata av dig näär du vill.. utom mitt i natten då jag behöver min skönhetssömn..
Du e lite gringo ibland men du e min dady cool ;)

Älskar dig papi <3
 Och böla inte för mycket när du läser detta bara =)

Kommentarer
Postat av: ?

du har minst 4 stavfel på varje inlägg du gör...=S

2009-11-09 @ 22:21:49
Postat av: Lushie

Haha kanske e dyslektiker ;)

2009-11-11 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0