Svin influänsan !

Har sån jävla panik för den assåå.. De e ju inte bara mig jag har o ta hand om utan även sonen.. det e svårt att ta beslut för en person som inte vet va inebörden e lr som jag inte heller kan förklara för =/ För asså ger jag han vacsin så kmr han att må dåligt utav de vissa som får hög feber o fross.. de va en 4årig kille som hade tatt vacsinet o när han satt på ett café me sin pappa så började han skaka o vek sig bakåt och ögonen rullade bak och man såg bara de vita.. efter de låg han i koma han dog inte men ändå..  sen om jag inte ger han så kan han få svinfanet.. asså de går ju att bota men ändå. Vill värkligen inte se han lida.! Och de va en 3 årig pojke som var förtidigt född han hade även någon muskelsjukdom och df ingick i risk grupp.. Föräldrarna hade inte fått nån information om de men iaf pojken hade blivit väldigt sjuk och hade diaré ochskrek hela tiden plus han hade inte ätit på 5 dygn.. dom åkte in te sjukuset för o kolla.. sjuksköterskan sa att de bara va o ge mat ersättning (kokat vatten med salt o socker) Dom gjorde de men nästa dag hade de blivit sämmre pojken fick svårt för att andas.. så föräldrarna ringde ambulansen men sa att dom fick åka in själva dit. Riktigt Jävla dålig stil asså sågör man fan inte.. men dom åkte in snackade me doktorn o då sa han att de va väldigt allvaligt så dom tog nålar i han  för att kolla massa saker.. Men efter ett tag så orkade han kropp inte mera så att hans hjärta stannade.. Sedan efter åt så visade det sig att han hade svin influänsan plus en annan influänsa. Vilket gjorde de mkt jobbigare för honom  Stackarn.  R.I.P



så va fan gör man? de går ju inte att bara låsa in sig o sitta i ett hörn med gasmask på sig o va livrädd.. asså de går ju fan inte..

Så df funderar jag ska jag låta han ta de lr inte?
Asså de e så svårt för tankarna bara flyger omkring i huvudet.. Ne men ska försöka sova nu o slappna av lite för jag strässar fan bara upp mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0