Taylor Lautner HOT, Robert Pattinson NOT !

Har nu kollat på New moon. Tyckte den va bra men  den slår ju värkligen inte twilight <3
Den va ju värkligen inte som jag hade tänkt mig men den Va faktist bra ! Blev lite besviken på slutet för de va inte alls så  jag ville att de skulle sluta.. men de e klart svårt beslut för bella där. Vet va jag hade gjort iaf (A)
Och så klart såklart Så fasna jag vid Jacob.. Inte så att han e så jätte supper snygg men han e så charmig o sööt och den transformed kroppen Dhaaam sånna biceps :D Ne men helt sjukt faktist.. Han gör sin roll jätte bra Love him =)

Men Edward Var jag inte lika glad med. Jag tyckte inte han va snygg i 1an men han gjorde fan sig så mkt bättre där än i denna.. asså han såg bara Sunkig, Äcklande & en hårig spinkig häng mage inte direkt en topp favorit om ni frågar mig. Alltså helt seriöst fattar inte att många brudar står o skriker efter han så.. asså när han va me i harry potter va han inte alls så populär. o många hade inte änns lagt märke te han där. Så e de bara dom i rampljuset som folk intreserar sig av ?
Aja tur att alla har olika smaker iaf.

Men nu ska jag kolla klart seindfeldt o sen krypa ner i sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0