2 days before the day after tomorrow ;)

Helloo va me nadja idag lika kul som vanligt =D måste bara berätta en sak innan igår så skulle jag o della möta henne på nödinge torg vi stog typ utanför ica.. o nadja sa att hon nästan va där o att hon cycklade =) ja ba okej men vi väntar utanför.. så efter en stund kom de 2 cycklar den ena som cyckla va en kille så ofc inte nadja..  så den andra cycklade på en gammal kärring cyckel med korg där framme och med en lila feting hjälm på huvudet.. så jag sa till della ne men de  kan inte va nadja hon skulle aldrig ta på sig en hjälm. ju närmare cyckeln kommer ju mer tvekar jag på mitt svar.. Men självklart v de nadja haha jag o dellaviker oss o bara as garvar!! sen när hon e framme hon ba käften jag tänker faktist på min hälsa mer! jag ba naaw va duktig du e men du e värkligen skit snygg ;) haha passade otroligt bra i de ;D hahaha Önska bara jag hade min mobil så jag kunnde ta kort men ska låsa upp sen först o sen e de bara o bomba ;)

Så idag så gick vi ner till affären lite snabbt o sen kickade vi hem te mig:D o har en feting NYHET med :D Xavi har gått 11 steg =D så stolt e jag över min baby <33 Lyckan blir värkligen gjord när sånt händer  =D  <3


Nu sitter jag o kollar inside man.. En så jävla bra film va.. LOOVAR! går på tv nu på 6an men ni inner la inte se den.. då laddar man ner den ;) nemen iaf Grym från Början till Slut.. e värkligen ett måste att se.




Så här ser min Busiga son ut när han precis har käkat och softar för o vila magen ;)



Men nu ska jag kolla klart på filmen o se de underbara slutet  =D
See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0