Me Nadja <3

Idag har jag vart me Nadja<3 så åkte vi in te stan för att hon skulle byta bx en sak som inte funka.. men hon körde en fuling för hon hade redan använt den haha =D men batterierna funkade ändå inte så hon hade nått o skylla på...
Sen bjöd hon på sushi=) Mums.. Och Xavi käkade osaltade pomfritt och snodde som vanligt mitt ris=) TACK igen gumman svin gott  Älskar diig Gumman<3 Så imon ska vi åka och bada så får se hur roligt xavi tycker de blir? =D kanske blir svin rädd. ne mannen han e Stålbaby;)


Och nu sitter jag här helt själv.. xavi sover,  nadja fester lr a gör nästan alla homiesarna ;) haha .. o della e ute o hellowinar o pappa e hos tjejen.. Men jag överlever har ju Datan och tven med mig.. bara de att de e lite läskit för att de spökar här hemme.. asså driver inte nu!!  typ knaka sönder i trapperna förut.. o de e inte bara idag heller utan de e mkt  värre grejer som har hänt =/ But they can't knock me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0