Gö Mörrön!

Vaknade klockan 3 i natt av att xavi sitter upp i sängen .. Super kul :D haha gav han välling o fick nästan tvinga han till att sova..  sen vaknade vi vid 8 .. som va en perfekt tid ;) hehe .. Gick upp och käkade frukost me kim =) sen satte vi oss o smaskade glass och kollade på jonny english hehe svär älskar han :D asså han som spelar mr bean ;) fick däremot pausa den för att våra bästa år började.. vilket inte va så jätte intresannt idag faktist =P  o su nu sover xavi för han va jätte trött :) så får kolla klart på jonny enlish efter han har vaknat =P

Igår så kollade Ja på matchen villket va rätt så okej. Vann men kunne faktist gjort ett till mål tkr ja :D va tyvärr tvungen att gå till affären när Min sötrumpa Hysen gick in =/ så han komma innan matchen va slut iaf=)  men de blev bara 0-1 till IFK :D men sakta men säkert kommer vi ikapp aik..


HAr väldigt mkt tankar i huvudet nu ingen större lust att dela med mig av dom till alla e lite privat era suckers.. haha :D
men en grej e la skolan.. vill jätte gärna gå klart gymnasiet.. men vill heller inte lämna xavi en så får la ta nått litet skit jobb o bara jobba nåra timmar per dag såå att man kan få lite pengar iaf.. så kan jag ju börja plugga nästa år. för känner att jag inte bara vill hoppa in när redan terminen har börjat.. e la bara att hoppas att de finns plats nästa år då..för vill värkligen ta studenten..!!

 
Sen la ida-linn upp en jävligt rolig bild .som jag inte har sätt påå en jävls massa år Hahaha .. gammla minnen kommer fram .. haha svär roligt hade vi då..
Haha oo neej de e inte riktiga finnar jag har där ;P  Sööta vi va ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0