Idol.

Michael Jacksson teama va de denna veckan på idol .. de gillar vi ;) ävven om han inte va nån höjdare snygg så e han fett jävla grymm =D men de e ju inte bara utsidan som räknas.. Fast han skulle ju vart mkt snyggare om han inte hade opererat sig en ända gång.. Iaf så Tycker jag de va bra.. nåra va lite segaa som camilla.. Wtf hade hon dom kläderna för :O Fattar inte att kling valde dom kläderna till henne.. de hade ju inte änns vart snyggt på 80- talet. jo camilla vet jag inte änns villen låt hon sjöngde för hon gjorde om de till en lungnare vertion o man kopplade inte alls villken de va. 
Sen Tova gillar jag men tyckte inte hon va specielt bra denna veckan.. håller me bagge o dom att de lät som en gospel kör..
Calles egna vertion lät lite skevt, att han sjung lets go istället de fattar jag inte riktit för de lät FUCKT UP. o så hörde man att han lesspa oxå..hihi..  men han har ju hess o skön röst annars så men han fula till låten lite tyckte jag.
Reza  tyckte jag va fett jävla bra.. hon fatta grejen iaf hon fick in mer michael feeling. GIllarr henne inte annars men måste erkänna att hennes röst e fett jävla grymm.
Rabih har sånt jävla chsarmit beteende så man kan ju inget annat änn att Älska han.. han ser ut som en liten tjockis bäbis, lust o hopppa in o nypa han i kinderna=D Fast han har lite gey vibbar så haha =P
Erika va mkt bättre med attetyden denna gången.. hon passar mer att va lite kaxig änn mammas litle perfect. Jätte bra röst men stör mig på hennes pekfinger som kommer upp i varannat ord hon säger..
Niklas hade ett bra framträdande DAnsa tog för sig sjöng la lite bra tills refrängen kom, tyckte han tog i aldeles för mkt när han sjöng mhater , black and white.. lovar va jag störde mig på  de.. haha aja
Erik sjunger fett bra men att han står o särar på benen så ser de bara ut som han har skitit ner sig.. asså de såg bara fult ut =O men om man bara lyssnar o inte kollar så e de fett bra ;D
Mariett.. hmm.. gillar henne inte får sånna thomas deleva varning av henne.. men jo hon sjunger la bra men hon trycker på allting som fan.. asså kan inte föklara de men som hon har en baj på gång o ska trycka ut..
Klart jag sparade bästa till sist Eddie.. hehe man dör ju bara när man ser han.. shit värsta sexiga blicken o allt.. MEn asså han gör de så jävla braa asså Han gjorde de bässt av alla tycker jag faktist =D <3

så nu ska jag kicka vidare o gö nått fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0