Seger till IFK <3

Kollade nyss klart på matchen vilket slutade 0-3 till IFK  hahah suckers :D Tobias Hysen ( MIN sötnos) gjorde ofc 2 mål.. sen så va han fett jävla grymm under hela matchen så applåder o pussar te dig (A) Niklas alexandersson gjorde oxå ett mål :D MEn iaf nu ligger vi 1a weeho .. så gäller bara att aik förlorar på sönda så behåller vi även platsen där ;)  men nu ska jag dra o lägga mig för har fett jävla ont i axlarna så får la hoppas att de går bort när jag sover :D hehe .. 

Men iaf.. aa såg lite snabbt på idol förut.. Fyfaan va besviken jag blir värsta dåliga låten körde eddie o tyckte inte de lät specielt bra heller.. Skäms på dig =I   o rabih gjorde en rätt okej låt men han kunnde ju värkligen inte hålla sig te teamat om man lyssnar på hans röst låter som värsta pojkbands rösten :P haha så rock va noog inte hans grej för han kan inte ta i riktigt han får inte till den bad boy rösten han e mer som en liten nalle björn =).. sen palla ja inte kolla mer fotbollen va fan viktigare ;)  men shit the same ska söva nu om jag nu kan o orkar .. vill se film bara för de haha.. aja Pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0