Torsdagen.

Blev väckt av att della som satt precis utanför dörren o spelar piano.. Toppen.. o självklart vaknade xavi med.. men aja =D senare så ringde pappa sa att han skulle jobba över o att  vi va tvungna o laggamaten.. e ingen höjdare på de men vill gärna lära mig.. gick ju iaf bra förra gången när jag gjorde kycklingen =P smaskens.. men så gick vi ner,  ofc så tar inte kim o emma en korg även om jag sa till dom.. så dom fick bära allt:D haha för ja gick ju runt me min lilla älskling =) Iaf så tog jag revben tänkte man kunnde panera de i honung för de e fett jävla gott och med potatis sallad till.. så ska emma klemma åt sig allt.. såhon har värsta berget o bära. såklart så e hon litte tabbig av sig så hon tappar ALLT!! jag springer där ifrån asgarvar med handen för ögonen o skämms som ett svin, kim tar en ny o kutar där ifrån medans emma står kvar o gapflappar o plokkar upp allt förutom potatissalladen för de va ju lite kämp =P Sen så gjorde jag iordning typ krydda o sån shit; ) SÅ JÄvla gott blev de vaa.. såg ut som de va lite bränt.. men  wtf de va ändå MUMMA :D  O fick toppen betyg av pappsen me.. Så de e inte dåligt ;)

Så va jag på bvc me xavi me.. han har blivit en litentjockis nu :D vägde 10320 g och 77 cm lång ;)
Stolt över min lilla ängel Som har kämpat för att bli så stor, kommer fortfarande ihåg hur liten och hårig han var, så otroligt jävla fin e han. Älskar diig messt av allt mammas lill Älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0