Segar

Då va man tbx hos pappsen då.. inte för att jag känner för att bo här så mkt men men va ska man göra finns inte specielt många utvägar så man får la gö de bästa av sitvationen =) De e bara så jävla deprimerande här i nödinge stör mig..svär på allt man sitter så i bussen ba weeeii ska han te pappa.. sågår man av  tar ett fucking trappsteg ner o ba FAAAN jag vill bort !! Fett synd ändå för de e la mysigt här såsett men de går inte o förklara men man mår bara dåligt här.. menmen e la ba jag som tycker de.. gillar mer stads livet =)

sKa börja plugga hemifrån med =) får la se hur ede går. jag e ju ändå rätt duktig i skolan bara de att jag inte har tiden för de =/

Menn nu ska jag lägga mig framför tven o kolla litte smått på nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0