Flippet.!

Är så jävla sur va svär på alllt flippa över förut.. Va där nere gjorde välling för jag  skulle natta xavi.. så säger jag till Lucas min lille bror o hans kusin att dom ska va tysta. Iaf xavi halv sov lite så hör jag dom springa upp frö trappen in i rummet o gapar hela vägen i rummet springer dom runt som små svin o sen ner igen.. Klart jag  flippa över jag  mena dom e ju inte 2 senila guldfiskar som så snabbt glömmt av de ja sa för bara 1 minut sen ? Så  när xavi äntligen hade somnat gick jag ner till dom o sa.. Va fan håller ni på med jag sa ju till er att ni skulle va tysta va fan respekterar ni inte att han sover gick jag in när ni sov o börja skrika? NEEE! så vf håller ni på så ? Så skrattar dom villket iriterade mig ännu mer. Vàrför skrattar ni ? linus ba. haha De va kul. Omg jag lovar hela jag rös Hur fan  i helvette kan man va så respektlös o inte respektera att ett  litet barn e trött o vill sova.? Lucas hade aldrig gjort så omhan va själv.. säger inte att de e linus fel bara.. men lucas bilir så jävla kaxig när han har kompisar.. Svär på allt hade sån jävla lust o täjpa fast dom i varandra o kasta ner dom i den kalla poolen!!
Hehe fan va barnslig jag låter men de va fett iriterande ba tvungen o få ur mig allt!!                                                                                                
                                                                                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jävla ungar då! fick han nanat gott sen då?

2009-09-07 @ 22:27:33
URL: http://jenniglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0