Hemma med prickekorven =)

Är hemma me xavi idag för han har massa röda prickar över hela kroppen stackaren =/ inte för att an värkar bry sig för han e lika pigg o glad som vanligt, bara de att man tycker så synd om han att han har prickarna för man har bara lust o klia åt han men e inte så dum att jag gör de då =) ringde idag te bvc ( barnavårdcentralen) o fråga va de kunnde va, dom sa att de kunnde va nån reaktion på nått virus men  att de inte smittades. så de e ju skönt iaf =)
 Och imorsse så tog han 2 steg me=D haha värsta grymma taktiken hade jag =P
hahah hade chex ;) i munen o så ställde jag han en bi ifrån =) självklart e han sån tjockis så han går mot mig o tar de =D min lilla älskling <3 Men nu ligger han o sover så gott =) O Happy kanske har svin influensan.! vill fan inte att xavi ska få den =S sist jag va me dom va i torsdas hade hon de då lr kom de efter ?  fan hyper nervös ju=/ Vet ni om de smittas då ?

 Träffade sara pappas tjej me hihi..  jätte snäll va hon ..hade tydligen träffat henne när jag va 2 men inget man kommer ihåg så =) ne men hon va faktist jätte trevlig o blev helt galen i xavi.. men vem blir inte de ? ;)  hehe så får hoppas att pappa får mycket tur i kärleken nu för de tycker jag att han e värd<3

Så va jag, kim och emma i stan softa lite käka sushi.. Fast emma käka hamburgare o xavi käka pomees =) så va vi o hälsade på davuts resturang som han snart ska lägga ner tyvärr=/ För att han hade en sån kort grej så när man skänna in o skulle betala så gick de inga pengar så dom fick i stort sätt gratis mat o alkohol :P men han ska försöka ha öppe de så länge som möjligt o stänga med stil ;)

Så fyller kim år på lörda me.. Va fan ska man ge henne då ? HELP MEE.! =O
Ska hem te mamma me o käka midda dan efter så firar la de då =)



Men nu ska jag dra mig o softa lite.. lägger in bild på prickekorven me =) <3

 


Kommentarer
Postat av: Jenni

ooh! här händer det grejer hihi! älskar er <3

2009-09-14 @ 12:10:01
URL: http://jenniglans.blogg.se/
Postat av: michelle

Haha jajjemensan..Korv ska jag ha! älskar diig me <3

2009-09-14 @ 12:13:09
URL: http://lushie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0