Info ;D

Sitter här o segar kollat upp lite infå på msn ;) inget specielt kul men men =D
Nu ska jag snart gå o lägga mig iaf o se om min tränings värk går över. svär på allt ont i HELA kroppen. hade gympa igår  jag har ju inte tränat på ett år innan så man e lite kraslig =P iaf imon ska jag te skolan sen hämta xavi så ska vi träffa kim i stan o så ska hon få bjuda mig på suhsi haha.. Bjöd henne förra gången så hon ville va snäll o bjuda tbx =D o sen ska vi hem te pappa o passa della o lucas för han ska ut me sara=D glad för hans skull =P ssshh* iaf så ska vi göra mat o mysa lite.. hoppas ba inte spöket kommer igen för då dör jag =P

 Men nu e jag svin trött så ska ta bort sminket o sova.. Jalla ha de gött       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0