Shopping ;)

Vart och köppt 2 nya skor (Äntligen) Köppte dom i hissingen  ett par vita va ska man kalla dom ? wannabe gummi/tyg skor ?  Använt dom nu i 2 dar och redan smutsiga Tummen upp till mig :)

Looking like this btw.


Sen ett par svarta, mer balerina fin skor as söta . ett plus va ju att de va leopad på insidan (A)
As cutie  I KNOW =)
 



Sen efter de fick jag panik för alla mina tights e sönder så tvungen att köpa ett par.
Ville ju promt ha sånna svarta glansiga. Självklart hade dom inte dom letat runt ÖVERALLT.
så hittade lillasyrrans mamma sånna på lindex så rusa ner o köpte dom. sitter as nice ;) tänker inte lägga upp bild på dom som sagt min kamra suger :P

Sen hittade jag även en hiphop keps till xavi som bara va ett måste att köpa.. lite för stor men den växer hana i (A)
 


See Ya <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0