Sooftilation.

Idag åkte jag och Xavi till stan och träffade kim för att jag skulle hitta ett par jeans ;) hitta ett par as tighta me så j*vla snygga va =D Sen så kickade vi til burger king köpte mini pankaka och till mig en milkshake med caffe smak inte lika super god som jag trodde den skulle va men den funka.. bara för de blev jag sugen på den slushen på 7-eleven me caffa latte smak MUMS..

Sen Åkte vi hem till kim och hämtade hampus på sin skola innnan han blev helt överlycklig när han såg oss hahah :) Så kim gjorde iordnig maten, Kött potatis och beanés sås och själv klart påsk must till.
Till efterrätt gjord jag o hampus kola kaka Ass Gött lovar high tekk e jag på att göra dee; )
 Så har min pappa gjort en smörgås tårta eftersom jag fyller år imon så gick ner o smyg kolla den ser as goo ut =D  så imon kommer nadja hit tänkte åka in till stan och köpa sushi o sen hem o sen på kvällen mysa till en film o dricka lite öl :D Just how i like it :D
 
men nu ska jag kolla på cristine och fortsätta invännta mi födelse dag :D

see yaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0