Värmen här för att stanna.!

Yees Ätligen sool igeen :D Över lycklig faan hoppas de håller i sig tills jag fyller år iaf .D
Jag lovar den som kllgar i min närhet om att de e för varmt jag lovar kommer ge sån bos´x så att den svimmanr oacka ner i en kartong och skicka till atlantis;) Sucker

Men e hos min mamma nu så nåra vänner te dom kom hit så först gick vi runt i eriksberg o softade lite för dom ville se sin lägenhet dom skulle få :) sen gick vi till en stor park där xavi hade super kuul :P men tidigare under dagen så upptäckte jag att jag hade glömmt xavis skor så fick traska iväg till affären me syrran o xavi för att köpa nya annars hade han ju inte kunnat va ute o leka så i lindex fanns de bara sånna foppa toffler.. o jag haatar sånna tofflor:P  men ´men gick vidare till nästa affär o dom hande inget. så fick köpa dom foppa shittarna men men dom blev sötare på xavi iaf :D
MEn så fikade vi o så i parken xavi somnade med ett chex i handen påväg hem i vagnen :P
sen så grillade mammas man en massa kött o såånt AAAASSS GOTT :D
men blev faktis sugen på sill jag menar de e en självklarhet att de ska  finnas påbordet :P
Så frågade pappa oom ja o ha  kunde käka de imon. o självklart gick de bra.. men Ska sova nu men ni måste ba se min outfitt idag as het ;) GLAD PÅSK!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

+ Hmm, svårt.. tycker det var bra att ditt ansikte inte var med.



- Lite för brett mellan brösten. Du kanske skulle tänka på att använda en bh med bättre passform?:))))

- Lite för brunt hår.

- Vänster hand ser lite stel ut.

(litet plus) kläderna passar bra ihop med hur golvet ser ut.

2011-05-29 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0