Bad.

Vaa o bade idag med mina 2 små älsklingar. Jätte mysigt va de.. xavi va påväg att sova på vägen men lyckades hålla han vaken sen blev han pigg när vi bada så va lugnt :P Han blev lite irreterad på att man skulle duscha innan han typ försökte kråla sig ur min famn. Sen såg han mitt sånt "nyckelarmband" till skåpet. han ba Ajj  ajj .. ja ba ne xavi jag får inte ont av den så han typ försökte dra av den, funkade inte så bra men men. Sen hittade ja o nadja sånna flutplattor. Xavi höll den framför siig så ja höll han o gjorde så han åkte framåt så han ba brruuum bruuum =D såå sjukt Söt e min babee Älskar han mest av allt <3
Så när vi gått därifrån så sommnade xavi nästan direkt då klockan va lite över 7 bra tajmat asså ;D
så ja o nadja hade lite girl talk ;) iinget som kommer ut så sorry no gossip for you ;)
ne men ska la nanna nu Jalla bye


Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt haha <3

2010-02-20 @ 14:58:13
URL: http://miiignonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0