Da vinci koden.

Jag o syrran kollat på da vinci koden. Första gången jag såg den (A) fy på mig ;) men jag såg den tillslut iaf =)
Men den va faktist riktigt rolig o de jag gillar med filmer från usa e att man alltid kan lista ut så innan va de e som kommer att händaa: ) skit kul e de specielt när man har rätt men men en grej e de jag älskar me vissa filmer när dom får till slutet så klockrent! som dom faktist fick med denna..  asså sånna tånårs filler vet man ju direkt men asså denna va sån asså man tänkte sig inte alls de från början  så överlycklig blir man :D hahha

Det handlade om en gammal gubbe som hade blivit skjuten i sitt museum. men så när han hade dött hade han gett ut massa ledtrådar till sitt barnbarn och en annan nisse :) så klart så va FBI på plats o skulle lista utt det oxå.. men dom hade fått info om att de skulle va han nissen (kommer inte ihåg namnet) men de va inte han som hade gjort de. Så på jakt efter att hitta svaren på gåterna fick dom fly från polisen  och alla andra människor som ville åt svaren. Heeelt klart värd att se på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0