Melodifestivalen in Sandviken.

Låt nummer 1. OOOOHHH DAAAMN vikken sööt kille. Eric saade med låten man boy. Skönn början lite gangsta bad boy ;) bra tempo i hela låten så Röde han siig goood på séenen me =D O sluutet Shiiit varren o såånt.. kan de bli mer sexigare ? Av me tröjan så hade de vart drömmen.

2.Andra genrationen och Dogge - Hippare hoppare. Hmm ska man säga .. Slisklåt? asså den va ju inte dålig men den värkade såå TAgen utav alla reggieton låtar i swedi vertion. aja en 4 av 5 fick den av mig iaf (haha)

3. Anna Maria Espinosa- Innan alla ljusen brunnit ut. Asså jag vill inte änns bli påmind om denna låten.. MADRÖMM!

4. Highlights & mist -  Come and get me now. asså kollade inte på den så mkt men de jag såg va varken bra lr dåligt så .

5. Pauline - Sucker for love. En wannabe mellan Lady Gaga och Duffy. Asså jag störde mig för mkt så jag pallade knappt lyssna och de lät som 60-talet.

6. Andreas johson - We ca work it out. Den va bra men lite seg passa inte me i såå lugna låtar däär..

7. Kalle Moraeus & orsa spelmän. Hahaha ska man skratta lr gråta de ända pluset va den sköna GÖTEBORSKAN!

8. Hanna Lindblad- Manipulated. Bra Tempo Men inte specielt bra låt. Hon va oxå sån baxare som härma stil av alla.. chear o ja vet inte vad :O Skämms inte foolk nu förtiden lr? HA en ege stil Följ inte andras spår.!

Mellan Pausen Asså Fantasi? JA. Bra? NEJ.  KAn dom inte bara ta dit en komiker i stället som värkligen e bra. ist för ha pantion skådisen ? Jjävla "ken docka". TA dit Johan Glans =D everybody loves him :D Svär min blivande ;)  Nee skoja bara Eric e min. Come to mama ;)

Röstningen. Säger bara YESS YESS YESS! Direkt vidare va ofc ERIC.. Dom andra va  nr Pauline, Adreas, kalle & co Och Hana. Fick se Eric uppträdande igen.. THANK GOD!
Sen gick andreas till final o Pauline o kalle & co te andra chansen.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0