Time's up Ugly betty.

Tyvärr så har NBC svinen bestämt att dom ska lägga ner ugly betty för att tittarsiffran har rasat Men dom ska iaf göra klart sessongen som tur e. Jag stör mig på NBC vf tar dom bort dom bra serierna? 
Förra gången så va de ju Kyle xy. Dom sluter mitt i en sessong dom fick inte änns göra klart.
Plus att dom sluta när de e som mest spänande..  Man ba jo men tack Jävligt omtyckte blir ni nu?
Tänk på oss som faktist följer serierna.. Faan jag va största torsken på kyle så gör dom såå Man blir fett lakk på sånt asså blev fan lessen i ögat då =(
Ugly betty Gillar jag oxå fett mycket de har la blivit lite krongligt nu i slutet när dom tatt in 40 nya pers men man lär sig ju tillslut :D

Assåå jag lovar om dom tar bort gossip girl lr desperat house whife kommer jag flippa över kommer Ringa dit SKIIITER I hur mkt de kommer att kosta dom kan fan inte bara göra såhär juu..

Aja nnu sitter jag o kollar på en serie som heter Vampire Diaries fett bra faktist, så nu ska jag dra o kolla vidare.
Jalla ha d Brosh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0