Melodifestivalen

ShO Sho.
 Lite sen info om vad jag tyckte om melodifestivalen men men here i go .


Tummen upp

Dom bästa finalisterna va Linda Pritchard med You making me Hot Hot Hot och frispråkar'n med singel.
Jag tyckte attt dom låtarna va lite mer svängig mysik sånt som jag gillar.
Linda snodde lite shakira/beonse style men i like it. Hon gjorde ett bra framträdande med bra geografi till ;)
Som många av dom andra torskarna inte tänkt på . för de e ju inte bara att stå på senen o sjunga o se gullig ut lr ?
Frispråkar'n Körde en häärlig Sommar hit. Fatta på sommaren solen skiner o man glider runt i stan me den låten i hörlurarna ;) soft soft.
Sen en människa som lyckades förvånandesvärt bra va Anders Ekborg. inte min typ av musik men trodde värkligen inte han hade sån jävla röst shit asså.


BUuu

Till Jenny Silver För mycket dåligt uppträdande hon röde knappt en fena, att vikka lite på höfterna hjälper inte.
Och hon hade dom FULASTE kläderna ever asså seriöst SKämma ut sig totalt! Fyskämms på dig med din naken rymddräkt.
Ola Svensson gjorde mig grymt besviken.  hans andra låtar har jag gillat o så men denna va heeelt smak lös.
1. man gör inte en förföljare av en lååt ? You cant top a hit! 2. ska man göra de så får man iaf ha lite sil på secen inet sinne om vart han skulle vara såg bara ut som han gick upp på utan förberedelse. Han ba sjung, hoppa o sprang runt. NOT COOL. Sen måste jag bara säga han dolf lr va han hette han program ledaren heeelt Sjuk . Va syslar han mee.. okej att han bjuder lite på siig men ville vi se sånt ? hmm.. NEEE. stick o pantionera dig ist!

O sen han Salem Al Fakir med keep on walking. jo visst låten va skön men den blev lång och utråkad! Tycker värkligen inte den ska vinna för då kommer jag skämmas.


Hasta la vista babe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0