Hos Mami.

Fick ett flipp i eftermiddas o ville åka hem te mamma.. Tyck jag e fjollig för ja gillar mina föräldrar i don't giva a fuck ;)
Fick kasta ner lite kläder ge xavi en macka o rusa te bussen. o självklart så tajmar bussarna sina tider utmärkt NOT. Väntade en bra stund aja life goes on.
xavi satt o tjöta så gullit hela vägen te mormor. förutom när de kom på en  annan vagn i bussen där de satt en 3årig pojke.. Xavi sträkte ut handen till han o pojken lika så Jävla sööööta va dom höll i handen  o sånt =)
Väl hemma hos mamma så va de bara kim hampus och johan hemma så xavi gick runt här o roppade o leta efter mormor.
Så johan sa till att hon gick av bussen så ja o xavi o kim gick till fönstret o kollade. så efter allt pack som gick av bussen ser vi en i röd jacka som sprang hoppa förbi alla Jag börja as garva ofc. jag lider fan av skadjeglädje. så kim ba: e inte de mamma?
jag ba: fan va jag skämms oom de e de! men de ser ju ut som en liten flicka ju.
Så e hon kanske 20 meter ifrån ja o kim garvar sänder när man värkligen sååg tydligt att de va mammahon typ skutta fram i raket fart.

Sen käkade vi en good lax soppa muuums.. Jag bombade fan 2 portioner =D
Sen fick xavi sova för klockan va 30 mins ÖVER läggdags ;) 
 
Medans mamma o johan kollade på spåret torskade jag oi kim greek .. SÅ jävlaa braa asså beroende frammkalande ju. men skiter i för ÄLSKAR de.

Men ska sooova nu orkar inte mera nuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0