Random speech.

Såå dags igen o skriva en massa dynga ;) va ju ett tag sen..
Idag va de ju lite sool Thanx god.. iaf så gick vi till en park här i närheten me xavi han typ gunga åkte rushkana.. *Stavning e inte min sak så klaga inte.

han hade iaf as kul. jag trampade i stora vatte pölar dess värre så kan la inte hålla me om att de va toppen men kul o se min lilla solstråle så glad <3

Men imon kommer nadida hit iaf miss her.  båda vi har vart sjuka nu så inte kunnat träffats.. woow låter som vi  tesammans o sånt.. ehh what ever ;)
ska hjälpa hene me lite saker för hon ska kanske åka till USA i ett helt år =( hur ska jag överleva?
O så ska vi planera va vi ska gö på min B-Day ;)

Har Torskatt 2 serier nu i 3 veckor hunnit se 4 säsonger sammanlagt, har tillome hunnit ikapp så imon kommer ett nytt avsnitt iaf från den bästa me Greek ofc ;) rekomenderar grovft för er som inte sätt.
den andra e vampire diaries oxå kraftigt bra.. Den e la lite som Twilight fast jag gillar diaries bättre..
Hahahhaa..  aah den ja ;)


Men nu får la jag ta o krypa i säng lite små trött för ja blev väkt 6 på morgonen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0