Sluta vela med klockan.

Asså vf ställa om kl till sommar tid? e inte de fett jävla onödigt? jag menar man ska ju ändå dra bak den igen fram mot vintern. Låt klockar rulla i sin takt fan palla stressa på den take it easy ;)  anledningen till att jag stör mig är la för att jag gick o la mig igår kl 1 trodde jag då men då va den ju tydligen 2, kul :S och så vaknade xavi kl 6  (7 somm tur va ).
SEn så gick timmarna vi kollade film o lite så kommer della så s
så hon börja flamsa en massa me xavi.. så kollar jag på klockan i köket så va den 1.. o xavi brukar alltid sova midda vid 12 så ja börja skratta ba hallå vf går den klockan en timma före? :D
della kollar på mig lite halv snett ba michelle de e sommar tid nu ?
waah jag springer o skakar ihop en väling flaska te xavi o rätt in i säng..
Sen är han hade vaknat gjordee ja lite mat o sen gick vi hem till della o gjorde kladdmuffins Mm Super gött.
Så komm grannens hund över xavi blev helt överlycklig o ba BoBo (hund) så slicka hoon xavi i hela ansiktet så xavi kurra ihop sig i min famn o ba gap flabba. hehe min lilla sötnos <3
sen när klockan va 17.40 på min mobil ja ba yess då börjar de programet om snart.. della kollade på mig åter igen o sa Michelle klockan e 20 i 7 de e fortfarande sommartid..
ja ba suck assåå

Så gjorde Papi Pizzarulle förut as goot.. Liba bröd med tomat sås, ost. skinka & vitlök på Rulla ihop dom o in i ugnen AS GOTT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0