God & Bad



Ellos
Bara älskar att sitta och kolla i katarlogen o kryssa för de man vill ha. haha bara jobba ihop lite pengar så att man har råd me de oxå :P

Greek
Nu e de faktist mitt absolut favorit program. Asså heelt seriöst kan inte slota kolla påvde de e fan beroende framkallande. Drömmer tillome om de Hehe  (A)

Marabou Digestive
ÄLSKAAAAR!! Har käkat typ varje dag denna veckan nuu MUMMMS! nakdelen e la finnar o att man blir tjock men som tur e såcdrabbar inte såånt mig =)





Jag veet att alla Fjortisar älskar detta men jag värkligen HATAR de. Alla har ju fan på siig de!
Sån Michelin Jacka asså lovar de ser ut som en massa fett valkar så får man ett skärp till för att andra kan se hur smal man e under duntäcket.. attå seriöst skämms inte folk ? så finn de sånn som har i helt glansiga färger me.. INTE SNYGGT! 

Melodifestivalen
Heeelt seriöst dom är såå super tråliga sega o dom man värkligen inte tro ska gå vidare dom gö. Ett jävla pantionärs gäng som spelar fijol seriöst skriv in er på närmsta ålderdoms hem o softa i en gungstol! lr Kristin o måns absolut dåliga skämt men värst e fan Dolf. Han tror sig alldeles för mycket så kommer han med dom dåliga sketcherna.. Skämms han inte?

Vädret
SNÖ SNÖ SNÖ.. Shiit ner me rehnet bort me snön o fram med SOOL. hur svärt kan de va?
Har fått höra av en kompis att de skulle snöa till maj. Asså FUCK that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0